M30bXx Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 hei her om dagen var det er kar som pressa meg av veien så den ene felgen min ble ganske kantkjørt, det kjedelige med dette var at jeg hadde hatt de på i ca 20min, (kjøpt brukt men de var ny lakkerte). lurer på om det er noen som vet om noen som gjør rep av sånt? vestfold/telemark helst. de er i alu, ca 3mm som er slitt av rund halve felgen nesten :s ytterringen var lakkert sort. mvh
heltn Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 går jo ann og gjøre dette selv. Fram med en liten sparkel spade, og bruk tia på og sparkle og pusse fin-fint rundt, send inn til lakkering, og vips, god som ny
M30bXx Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 vedkommende som pressa meg av veien skal betale dette, så da er det uaktuelt at jeg skal fikse mine felger, som han har ødelagt, hvis du skjønner. sånt som dette er jo aldri morro
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Her: http://www.dekk-spesialisten.com/13.html Du finner også en del andre ved å google "felgretting"... Siden det ikke er du som skal betale ville jeg forsikra meg om at de fyller skaden med metall og ikke bare sparkler over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå