eriksen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Da skal goe bilen selges , bilen er i meget god stand alt teknisk virker 100 % motor tikker ikke eller bruker vand / olje . litt høy prisklasse pga jeg har montert komplett m5 seter uten rifter eller huller . selges med tidsriktige bbs felger med 1 år gamle dekk 235/45/17 på alle . er noe overflate rust ved tanklokk og litt på ene kanalen kun overflate !! ene bakskjerm der rustet hull =( men dette er ikke farlige rust . er kun sommerdekk på bilen da jeg aldrig har vinterkjørt den innbytte ønsker jeg ikke kun cash setter prisen til 20 lapper ferdig prutet pga mye rust 1 rust hull i kanalen Med vennlig hilsen John Chr Eriksen http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17637756 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 lol 520 s ? aner ikke hvor s kommer fra men det er feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 lol 520 s ? aner ikke hvor s kommer fra men det er feil S = Selges ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 lol 520 s ? aner ikke hvor s kommer fra men det er feil Hvis du tar en titt på salgsannonsene i engelske BMW blader så ser du at det står f eks 520S eller 325 S på veldig mange av salgsobjektene, vet ikke hva denne S står for, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 pris kan disk litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Regner med at s'n bak modellbetegnelsen står for sedan Fin bil forresten, lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 takk sedan ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 lørdags tilbud 29,000 kr dette er billigt . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wodla Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 selger ikke bare interiøret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2009 om bilen ikke blir solgt til rett pris selger eg interiøret . og selger bmw med stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmersmakkverk Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 oki....si ifra da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 nå med gule oblater ( årsavgiften ) betalt . bimmersmakkverk ok gjir lyd om jeg selger dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 kan selges med stoff for 21,000 kr da er førestol litt slitt vanlige plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg