mortenam Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Selges: 2007 BMW E92 335i Modifisert med: - Bilstein PSS9 justerbart coilover-kit - H&R krengestag framme og bak - Quaife ATB diff.brems - Gruppe-M karbonfiber luftinnsug - B&M short shift kit. ellers er bilen helt original. Se Finn.no-annonsen under for utstyrsliste. Pris: 640.000kr Bruk Finn.no-annonsen for kontaktinformasjon: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17488350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Riktig bil med riktige mods til en riktig pris ;D Haha Hadde dette bare vært noen år frem i tid for min del :S Lykke til med salget! Knall-bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2009 Riktig bil med riktige mods til en riktig pris ;DHaha Hadde dette bare vært noen år frem i tid for min del :S Lykke til med salget! Knall-bil! Spread the word Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Oppdatert pris: 675.000kr Kan også levere bilen med svarte 18" OZ Ultralaggera-felger: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 tar du 2 e36 m3 som delbet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 er ikke feil å eie denna bilen ass;) pen pen pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 PEN. Er som oftes negativ til hvite biler, men denne var rå! Lykke til med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 *bump* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBMW Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 e92 335i er vel en av de morsomeste bilene å kjøre før e92 m3-ene. dette er vel tvinturbo modellen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hva skulle det ellers vært? http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 According to BMW, the N54B30 produces 306 hp (228 kW) and 295 ft·lbf/400 N·m. Third party testing has revealed the engine is significantly underrated, producing 332 hp (248 kW) and 311 ft·lbf/422 N·m in one test. [1] The engine uses two small low-pressure turbochargers to remove turbo lag at low elevations. For this reason, the turbo pressure is only 0.4 bar, as the engineering goal was to offer the same driving feel as with naturally aspirated engines. [2] The new engine debuted at the 2006 Geneva Motor Show. Unlike the newer BMW N55 turbocharged engine, N54B30 does not use the second generation Valvetronic technology found in the N52. The principal advantage of Valvetronic is the reduction of intake vacuum, which is not an issue in the pressurized intake found in a turbo-charged engine. This engine is easily modified with aftermarket tuning to produce in excess of 400 hp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
farcry3serie Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 smykke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hmm, har du enda ikke solgt denne Morten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenam Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hmm, har du enda ikke solgt denne Morten. Nei, og jeg (og muligens Connie også tror jeg) syns du skal kjøpe den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Hmm, har du enda ikke solgt denne Morten. Nei, og jeg (og muligens Connie også tror jeg) syns du skal kjøpe den! Jo hadde ikke vert feil det, men tror ikke Elin er helt enig (så sant du ikke bytter den jevnt med 1-eren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg