Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Riktig bil med riktige mods til en riktig pris ;D

Haha

Hadde dette bare vært noen år frem i tid for min del :S

Lykke til med salget! Knall-bil!

Skrevet
Riktig bil med riktige mods til en riktig pris ;D

Haha

Hadde dette bare vært noen år frem i tid for min del :S

Lykke til med salget! Knall-bil!

Spread the word :)

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

According to BMW, the N54B30 produces 306 hp (228 kW) and 295 ft·lbf/400 N·m. Third party testing has revealed the engine is significantly underrated, producing 332 hp (248 kW) and 311 ft·lbf/422 N·m in one test. [1] The engine uses two small low-pressure turbochargers to remove turbo lag at low elevations. For this reason, the turbo pressure is only 0.4 bar, as the engineering goal was to offer the same driving feel as with naturally aspirated engines. [2] The new engine debuted at the 2006 Geneva Motor Show. Unlike the newer BMW N55 turbocharged engine, N54B30 does not use the second generation Valvetronic technology found in the N52. The principal advantage of Valvetronic is the reduction of intake vacuum, which is not an issue in the pressurized intake found in a turbo-charged engine. This engine is easily modified with aftermarket tuning to produce in excess of 400 hp.

Skrevet
Hmm, har du enda ikke solgt denne Morten.

Nei, og jeg (og muligens Connie også tror jeg) syns du skal kjøpe den! :)

Jo hadde ikke vert feil det, men tror ikke Elin er helt enig (så sant du ikke bytter den jevnt med 1-eren)

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...