Bimmerfører Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Hei jeg har en kompis med en 92mod 535IA som ikke bensinen kommer frem til motor på. Bensinpumpa gir ingen lyd og det kommer ikke noe bensin ut i slangen hverken når man setter på tenning eller prøver å starte bilen. Målte strøm på ledningene i koblingen til pumpen. Her kommer det strøm i 2 av 5 ledninger. Er det pumpa som er defekt eller skal det komme strøm i flere ledninger her. Hvor kan han få tak i en slik pumpe snarest mulig for en billig penge? Er det samme pumpa som sitter i en 92mod 525 IA Touring??? Haster litt siden han vraket sin Audi i dag PGA en BEVER http://www.smaalenene.no/nyheter/article4369780.ece
Glennski Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Mål ut fra bensinpumperelèet. Kommer det spenningen ut fra det, så skal pumpen starte. Husk å sett på tenningen før du måler.
Bimmerfører Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Hvor finner vi det reelet da, litt for gammel og ukjent modell for meg dette.
Glennski Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Jeg vil tro det befinner seg sammen med de andre hovedrelèene i sikringsboksen, men er ikke sikker.
Bimmerfører Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Finner ikke reelet hos GS eller på Koed, ei heller i noen instruksjonsbok (på tysk)
Glennski Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Sikringssboksen befinner seg på høyre side i motorrom, sett forfra. Det er det midterste relèet og det er farget oransje.
Bimmerfører Skrevet Juni 2, 2009 Forfatter Skrevet Juni 2, 2009 Takker og bukker Noen som vet om det er samme pumpa i 535 og 525 begge 92mod men 525'en er touring Begge er IA Ser GS og KOED oppererer med 2-3 forskjellige pumper på begge modellene men samme partnummer på noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå