Mynte Skrevet Juni 2, 2009 Skrevet Juni 2, 2009 Som sagt selger en lappis, det er en lenovo R61i Detter er ingen harcore gaming PC men den funker til skolebruk osv. (tross alt dette den er bygd for) Sjekk linken for mer speccs: http://prisguide.hardware.no/product.ph ... roductinfo Send meg gjerne en mail ved interesse Pris kan muligens diskuteres, men det er helst vist kjøper kommer å henter den selv. Myttika@live.no
Mynte Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 BimmerE46 skrev: hvor i østfold bor du? fått noe bud? Bor i Askim, men er en del i Mysen så vist du er interessert så kan jeg nok komme til Mysen. har ikke fått så mange bud enda.
Mynte Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Skrevet Juni 3, 2009 Det kan du helt sikkert men nå har jo jeg bare en da xD
Scampi Skrevet Juni 3, 2009 Skrevet Juni 3, 2009 Kan forøvrig gå god for kvaliteten på Thinkpad Tastaturene deres er i verdensklasse.
Mynte Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Nei takk, det blir nok litt for billig ja, da er det vel bedre å sitte på dem selv. Men takk for budet.
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Sitter her selv på en Thinkpad og de er absolutt å anbefale, solide maskiner (=
Mynte Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Jo takk, det er godt å høre at det ikke bare er jeg som er litt fan av disse IBM laptopene. De er ikke noen gaming PC'r men gode arbeids maskiner, funker fett til å bare ha msn, film osv. ved siden av sin egen gamer PC for de som har det.
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Har for tiden en T43, ikke akkurat gamerpc, men kjører Photoshop helt greit
Mynte Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 ja. de fleste lenovoene er veldig funsjonelle til slikt bruk, men som sagt ikke til noe som krever bra grafikkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå