Mynte Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 njaa, har noen bud, men synes den er verdt mer enn de budene jeg har fått assa... budet står på 1600,-
Markn Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Skal bare si at dette er en av de mest pålitelige pcene jeg har hatt. Denne har funken siden jeg kjøpte den og har brukt den nesten hver dag. Angrer ikke på kjøpet. Lykke til med salget
Mynte Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Jo takk takk, det er godt å få det bekreftet fra flere enn meg selv, for det er nemlig det som er kjennemerke til Lenovo slik jeg har forstått det.
BimmerE46 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 kan jo alltids by deg 1650 og henting på døra. Jeg kjører jo tross alt HELE veien fra mysen til askim.
Dirty Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Dette er bra PC folkens. Jobbet i Fylkeskommunen der jeg driftet 600 stk av disse. disse har støtsikker harddisk. den fryser harddisken vis den blir ristet. søler du på tastaturet joda det går fint da renner vesken ut i et hull under pcn. hadde jeg ikke hatt flere av disse hadde godt kunne trengt en til surfing. ikke fineste design, men tåler å stå på skjermen og miste i bakken
Mynte Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 hehe, takk for bra info. godt noen har litt mer peiling enn det som står svart på hvitt på alle nettsider
conan Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Har du denne ennå? svar på pm. så blir vi enige om pris hvis jeg kan bruke den da
spruddel Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 1700. Er det integrert trådløst nettverkskort på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå