TOREBMW Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 usikker. eneste jeg vet det er flere som reg. disse ,hvor mye det koster, fremgangsmåte osv. har jeg ikke peil på siden jeg ikke hadde planer om og regge den.. tore
Markn Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 kjøre til postkassa Måtte le litt der hehe lenge leve latskapen skriver under på den jeg Ja, om "kjøretøyet" kan registeres så registreres den nokk som moped, og de med klasse B kan godt kjøre denne. Men er vell ikke noe å ha å kjøre på store traffikerte veier forresten, ta å finn ut om det er noe rammenummer eller så tar du den med til BT og spør dem. Prisen blir vell rundt 1000 lappen for førstegangsregistrering. Og du slipper årsavgift tror jeg. Er nabo på hytta som har en slik, utrolig tøft der han kommer med halvhjelm og passe gamle mc briller
TOREBMW Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 den har rammenummer og alt som skal til for førstegangreg. det er speedometer,blinklys,kjørelys,fjernlys og bremselys. i tilegg reflekser på forsjellige plasser. har selv sett en slik med skilter,men for min del så driter jeg i skilter da den ment til og ha på treff,campingturer ol. går tross alt kun 24-25kmt. ikke noe racer akkurat
Markn Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hehe Kurant sak da Lykke til med salget. Tror ikke kjøper kommer til å angre ett sekund
TOREBMW Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Hehe Kurant sak da Lykke til med salget. Tror ikke kjøper kommer til å angre ett sekund nei det tror ikke jeg heller. er et en morsom sak
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 jeg er intressert.Vet du om evt frakt til Trondheim?? ta kontakt på PM.
TOREBMW Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 frakt muligheter tiil sørlandet da? mandal hei. jeg har ingen som kjører til sørlandet desverre. men vil ikke tro det er så veldig dyrt og sende denne med nor cargo ol. den tar ikke store plassen når styre er lagt ned...
håkon_w Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Dette har da ingen verdens ting på vei å gjøre max 25km\t, det er springefart det, passer nok best til å hente posten med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå