Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

usikker. eneste jeg vet det er flere som reg. disse ,hvor mye det koster, fremgangsmåte osv. har jeg ikke peil på siden jeg ikke hadde planer om og regge den..

tore

Skrevet
kjøre til postkassa

Måtte le litt der :P

hehe lenge leve latskapen :lol:

skriver under på den jeg 8)

Ja, om "kjøretøyet" kan registeres så registreres den nokk som moped, og de med klasse B kan godt kjøre denne. Men er vell ikke noe å ha å kjøre på store traffikerte veier :shock::lol:

forresten, ta å finn ut om det er noe rammenummer eller så tar du den med til BT og spør dem. Prisen blir vell rundt 1000 lappen for førstegangsregistrering.

Og du slipper årsavgift tror jeg. Er nabo på hytta som har en slik, utrolig tøft der han kommer med halvhjelm og passe gamle mc briller :wink:

Skrevet

den har rammenummer og alt som skal til for førstegangreg. det er speedometer,blinklys,kjørelys,fjernlys og bremselys. i tilegg reflekser på forsjellige plasser.

har selv sett en slik med skilter,men for min del så driter jeg i skilter da den ment til og ha på treff,campingturer ol. går tross alt kun 24-25kmt. ikke noe racer akkurat :lol:

Skrevet
Hehe :lol:

Kurant sak da :wink: Lykke til med salget. Tror ikke kjøper kommer til å angre ett sekund :)

nei det tror ikke jeg heller. er et en morsom sak :wink:

Skrevet
frakt muligheter tiil sørlandet da?

mandal

hei. jeg har ingen som kjører til sørlandet desverre. men vil ikke tro det er så veldig dyrt og sende denne med nor cargo ol. den tar ikke store plassen når styre er lagt ned...

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...