Tuttifrutti Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Delene har stått på en 535 e34 (1992) 12v Orginalt eksosanlegg (fjernet kat, uten manifolder)1500,- Eksosanlegg/Effektanlegg til 525 (vanos) 1000,- Mellomaksling (automat) 1000,- Girkasse "holder" (trenger en ny gummi foring) bud. Bakluke "holder" bud. Orginal ratt m/airbag 1000,- Instrumentpanel Automat (277 000) 500,- http://img404.imageshack.us/gal.php?g=dsc00102k.jpg (alle bildene) Har alt annet som hører til bilen så visst noen trenger noe annet så kan de spørre og jeg vil vurdere om jeg vil selge eller ikke. Alle bud vil bli vurdert! Deler kan sendes mot forskudsbetaling. 984 10 548 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Eksosanlegg/Effektanlegg til 525 (vanos) 1000,- er det effektanlegg eller originalt? titta på bildene, men så ikke no der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 Eksosanlegg/Effektanlegg til 525 (vanos) 1000,-er det effektanlegg eller originalt? titta på bildene, men så ikke no der Jeg fikk det med en kompis som skylte meg penger og ifølge han skulle den bakerste delen (fra kat og bak) vær effektanlegg. Resten orginalt eksosanlegg Det er en liten bulk bakerst. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 spindler bak, eventuelt hele bærearmen... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 ok, det er effektannlegg ja, men ikke den typen jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 spindler bak, eventuelt hele bærearmen... ? pm sent ok, det er effektannlegg ja, men ikke den typen jeg vil ha Bare si fra visst du forandrer mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Eksosen solgt enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Eksosen solgt enda? nei har alt enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Kan du sjekke hvilke fraktselskaper dere har der oppe? Og evnt frakt til Arendal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrolf Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 ej må ha nokken liste å rattet ditt steffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Kan du sjekke hvilke fraktselskaper dere har der oppe? Og evnt frakt til Arendal? Heile eksosanlegget til 535 det er snakk om eller til 525? Ja skal få sjekket det opp Post nummer til Arendal er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Det med den firkanta bakpotta. Hele eksosen. det du skulle ha tusen for. Postnummer til arendal er 4848. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 you got mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå