Pernezz Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Har du mer info? hvor mye trykk kan man kjøre osv??
Clerion Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Åssen funker noe slikt OLE? Noe som er lurt å ha? =P mye tar dere for å montere turbo så det ser pent ut (godkjenningspent) i en E30 btw?
|Ole| Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Eg er faktisk usikker på dette tileggs sprutet sjølv, har blitt fortalt att kjøre man med stor nokk dyse så kan man fyre 350hk ut av en E30 m20 525 Clerion: Send en mail til salg@ksr.as , da får du svar fra teknisk avdeling
OleTommy Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 er et ganske greit tillegsprut,hadde det i en e3o turbo er litt mer avansert en de normale tillegspruta,tror å huske at du kan stille inn hvor mye bensin den skal ha på div turtall og turbotrukk fra 2-8000 rpm eller noe sånt, finner sikkert en manual på nettet:)
|Ole| Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 eg har manual på pc`n som eg kan sende om nokken kjøpe det
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 har motatt bud på 1200,- det er litt lite siden eg ga 2000 for det uten å ha brukt det, kunn pakka ut...
Clerion Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hvordan kobler man opp dette? Er det ett helvete? OG, har det noe for seg om jeg bare skal kjøre lavt trykk og på orginal innmat?
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Clerion skrev: Hvordan kobler man opp dette? Er det ett helvete? OG, har det noe for seg om jeg bare skal kjøre lavt trykk og på orginal innmat? Eg har sett på det litt, ser veldi enkelt ut på koblings skjemaet eg har på pc`n iallefall... Og kva meine du med lavt trykk? skal du over 0.4 er det greit å ha
Clerion Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Blir ikke mye over =p hehe Du har ikke en 535 LMM liggende forresten?^^
|Ole| Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Tru meg, du blir sugen på å overlade litt Eg har desverre ikkje det altso, men såg det låg eit par til salgs på solgt tråden her for ei stund tilbake...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå