Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trur den skal vere tett den, bilen stod ute noen dager i kraftig regn vær for 2 veker siden og då kjente eg etter om de var komt vatn inn, men bilen va heilt knusk tørr inni. men eg bruker ikkje bilen når de regner. hadde ikkje plass i garagen dei dagene :( så den skal vere tett den :)

sjølve caben ser vedig bra ut :)

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
ok. men hva som er negativt om bilen da?

er de som står i annonsa, par rust bobler på hjulbuen bak, desse er små, kan sende deg bilde av dei på pm vist du vil? og så er de litt uling i diffen, men dette er ingen fare å kjøre med.

Skrevet
send meg bilder du:):)

Gjerne meg og.

Er interesert i bilen!

då er bilder sendt til begge :)

Send gjerne disse til meg også..

• 2 weeks later...
Skrevet

Da har jeg akkurat komme hjem etter en en lang helg etter å sett på bilen som kun hadde litt rust å en skadet felg.. Jeg bestillte fly billetter etter lang kommunikasjon med kjell angående denne bilen som skulle være skikkelig bra men litt uling i diffen.. Jo så jeg dro å fikk med meg kompisen min.. Når vi hadde ankommet bergen å overnattet 1 natt, Så fikk jeg 1 time før vi skulle ta fergen til kjell tlf om at radiatioren på bilen va gått i stykker tilfeldigvis. Jaja men jeg kommer uansett å ser på bilen da jeg har brukt 2000+ i billetter å annen transport. Så etter en ferge tur som kostet 600kr så fikk vi endelig se bilen. Den va jo da fin på avstand men etter en rask inspeksjon så viser det seg at bilen har en skadet bakfanger å 2felger som er kantkjørte. Hmm.. Så noe rust her å der rundt om bilen men ikkje noe alvorlig Ok! Inni bilen var lys bryteren limt? Eller satt fast? Så datt hele deksele av å ned i gulvet.. Deksele på undersiden av rattstammen hang i 1 skru. Så en annen *liten* detalj som var glemt var at kjørecomputeren ikke virket.. Så prøve turen av bilen: jo dødgangen på ratte var like bra som på en gammel chevy van som var misbrukt i 10år, den lille ulingen i diffen var forandret til storm å jeg fikk ikke akkurat følelsen av at dette var noen strøken bil??? Så takk til kjell for at jeg brukte 3500kr i flybilletter 500+ i taxi 600 i ferge å 400 i buss... Du kunne i det minste nevne litt mer i den flotte annonsen din før du får folk til å dra så langt for å se på bilen din som jeg spurte om det var andre ting feil/mangler på.. Dette er bare ting i farta som jeg kommer på da jeg holder på å sprekke av sinne da annonsen er tyyydelig feil informasjon å jeg snakket med kjell på tlf å alt virket som dette var en flott bil. Å det at du sier at prisen kan vi bli enige om når jeg fikser radiatoren?? Den prisen du drømmer om vil jeg ikke høre!!!!!! Så til dere som vurdere å dra milevis for å se på bilen som er så flott som dette burde vite at det er noen *små* detaljer som ikke står i annonsen. Lykke til med bil salget kjell!!!!!!!!

Skrevet

Å forrestn så hadde jeg tatt opp bil lån fixa forsikring.. Solgt en motorsykkel i full fart for å kunne forsvare bil lånet.... Det koker i hodet mitt for å si det mildt!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...