Gjest Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Har et sett med Borbet A felger eg tenkte å kvitte meg med. Sitter gode dekk fremme(bare kjørt noen uker), og litt skeivslitte bak. 205/45-16 både fremme og bak, med god strekk bak Felgene er ikkje strøkne, men rekner med de kommer seg med litt polering og vask. Selges kr 5000.- Kommer bilder i morgen. !Ligger i Bergen! SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Disse jeg solgte for 2 uker siden? =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Niks, disse har nok eg hatt en stund, men har ikkje brukt de siden eg solgte bilen eg hadde de på.... Tenkte å få de bort nå så har eg litt mer å rutte med til ferieturen... Akkurat samme felger du solgte altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 3, 2009 Share Skrevet Juni 3, 2009 Stemmer =p De dro til bergen like før 17. mai. Bare at der var det 215 bak med strekk^^ Må da være sinnsyk strekk med 205 =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå