Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Ønsker å kjøpe 535 LMM, større dyser og kraftigere bensinpumpe til m20b20 E30 preface. Skal brukes på turbomotor
|Ole| Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 vist du nett tar deg en tur innom www.ksr.no så er det mulig du finne ei pumpe du har lyst på til en rimeleg pris
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Nå har jo jeg veldig lite peil på hva som passer og ikke =p kom gjerne med ett konkret forslag
|Ole| Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 ser vi er utsolgt for det meste så da er spm om du er villig til å vente?
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Skrevet Juni 4, 2009 Hehe, trenger det ikke før om ett par uker tror jeg. Men ønsker helst å kjøpe billig, bra, brukt. Men nytt er ett alternativ (=
|Ole| Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 husker ikkje på stående fot når vi fekk inn desse men veit det er mange som kjøper dei og har ikkje fått klager som eg kan sjå: http://kimmit-sport.com/e-shop/product_ ... cts_id=314
GiljeN Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 har dyser fra 535 og lmm. lmm er stramt inn en go del å justertpå så vil nokk bruke noen minuter og stygge ord på å få den til å svive fint..skal få dysene og en lmm for 1200 pluss frakt send en pm om du er intr Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå