Marbek Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Heisann, jeg prøvde å søke på forumet for dette emne, men fant ingen med akkuratt det problemet jeg har. Dere skjønner at når jeg skal låse min BMW 318 Sedan E36 så fyker sentrallåsen opp igjen med engang etter låsing. Dette skjer ganske ofte, men plutselig fungerer det igjen. Jeg aner ikke hvorfor og jeg har prøvd å sjekke alle låser uten å se noe "unormalt". Når den først slår sg vrang kan det hjelpe med å åpne så lukke El vinduet på fører side, eller bare prøve mange nok ganger (tørr ikke prøve så mange ganger i frykt for å brenne systemet) så låser den seg etter hvert. men dette er både irriterende og litt flaut når man står på en plass med mange mennesker. Takker for alle svar og håper at jeg snart kan få låst bilen min uten problemer Hilse Marius
Glennski Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Det er nok som på alle andre E36èr, nemlig at ledningene ut til låsene slites og lager kortslutning. En vanlig synder er ledningsklysa som går ut gjennom bakskjermen og inn i bagasjelokket. Se etter slitasje på isolasjonen på ledningene i alle gjennomføringene(Alle 4 dørene og bagasjelokket)
in2you Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 sliter også med dette, litt flaut når du er ute og ikkje får låst bilen =/
Marbek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 jeg kan utrolig lite om mekking på biler, så trenger litt info ang åssen man kan feilsøke på dette osv. men når jeg har prøvd mange nok ganger så hender det at det går, når jeg åpner el vindu så hender det at det kan gå og når jeg åpner bakdøra og låser framdøra på innsiden hender det at det funker :S men når du låser framdør på pass side, skal sentrallåsen slå inn da??
Marbek Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 fant ut av at den "knotten" som merker at døra er igjen på fører side var meget slitt, så med litt cola drikking og avriving av plastikk så funker låsen igjen, i alle fall enn så lenge... men hva koster denne knotten eller hva jeg må ha? noen som vet dette? takker for alle svar <3<3<3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå