muskla Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 jeg har planer om å lakkere et panser matt svart. har liggende lakksprøyte og vet at dette gir best resultat, men finner ikke noen som selger lakk på boks til sprøyta. og siden dette er matt svart og et panser så vurderer jeg å kjøpe sprayboks istedet. vil dette gi et greit resultat tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Tja, har man ett stille, luft "tett" rom og bruker tynne strøk skal det vel gå helt greit med boks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja, med tanke på at det er matt og ikke metallic så tror jeg selv det vil gå greit men vært fint om noen har erfaring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Lakk til sprøyta får du hos din nermeste lakkerer... Uansett om du bruker sprøyte eller boks burde du bruke skikkelig lakk, altså sånn du får hos lakkerer. Og når du først er hos lakkereren ville jeg kjøpt lakk til sprøyta istedefor lakk på boks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 skjønner, men jeg tenker litt pris her også da.. kan vel ikke være så stor kvalitetsforskjell på matt svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 og forresten, man trenger ikke klarlakk over matt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 og forresten, man trenger ikke klarlakk over matt? nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kan ha tett farge med matting i, eller sort base med matt klar lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 ville fått tak i matt klarlakk og lagt over den svarte, siden det gir meir beskyttelse. pansere pleier som regel å bli bomandert av steinsprut om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 ja rikti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Men matt solid lakk tåler like mye, om ikke mere når det kommer til steinsprut ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muskla Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå