bmw_roadkill Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 ble virkelig skuffa over carsoft. den sjekker ikke noe av sensorene i bilen og ingen live data , er snakk om en e34, 92 mod. mulig den er forgammel ? men fyfader så bortaska kr.. jeg fikk en feil på HKL (Hydraulic trunk lid Lift) hva fan ska jeg me det!!!!eneste feilen som dukka opp! .. jeg er på leting etter tennings feil lambda.lmm. og div andre VIKTIGe sensorer,noe den ikke sjekker ,da bilen min går som en dritt.. ellers så var det jo bare modul not respond. seff dette er en gammel bil . noen me e34 m50.. som har live data på sin carsoft?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuttifrutti Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 prøvde samme på min 535. Conection failur, parkerte hele programmet bakerst på roterommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amzoch Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 live data har du... på carsoft 6,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 ja carsoft har live data,.men lurte på om e34 92 m50 mod er for gammel til å få opp live data med carsoft.. min funka ikke med live data, + min 20 pins connector har bra 5 pinner. vet ikke om den trenger flere pinner for å kjøre live data.,. ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Får ikke live data fra en 92 mod... Selve programmet er ok, men ikke så omfattende på eldre BMW desverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå