ferieguru Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Skal montere tåkelys på min '89 e34. Det er lagt opp 3-veis bryter + kontakter til å stikke i lys, og skal vel lyse da? Eller? Problemet er at jeg får ikke strøm fram i kontaktene. Kan jeg ha satt i relè feil plass, eller hva tror dere? Sikringene er fremdeles inntakte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 når eg monterte tåkelys brukte jeg ikke rele. + til vært lys å minus på hvert lys å en lednig fra batteri tel bryter, så skal d fungere. hvis du bruker for tynne ledninger så blir d glovsmt, d jore jeg brente meg flere ganger:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Juni 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2009 okei, men da har du lagt opp ledninger selv. her er det lagt til ledninger og bryter originalt, mangla kun lysa og relèet. derfor jeg lurer.. noen som har en diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
traction Skrevet Juni 4, 2009 Share Skrevet Juni 4, 2009 Prøv relèet flere plasser, skal passe flere steder. Prøv også å flytt over relèet til kjørelyset, i tilfelle det du har skaffa er feil type eller defekt. Hadde samme problem på min, men da hadde jeg bare satt relèet feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotax8 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 kan du ta bilder av orginalt oppsett, vill se hvordan det ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferieguru Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2009 okei, prøver igjen. får fremdeles ikke spenning ut i ledningene til tåkelysene. det er en "rund" stikkontakt som henger ilag med ledningene, som jeg ikke klarer å koble sammen pga noen "vinger" som stikker ut? noen som vet hva/ og hvordan det må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå