Gislius Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Hei! Selges nå, grunnet starting av firma! Kr 65 000,- TLF 99577768 gisleamdal@gmail.com PM Holder til på Hundvåg, i Stavanger. Bilen er kjørt 230 000 km, for 3000 km siden ble følgende skiftet: (se lenger nede på siden, og neste side) toppakning,toppdekselpakning, registereim sett, vannpumpe, termostat, vifte & servoreim, bremser foran, skiver & klosser, bremsene bak er også ganske nye, olje, plugger, oljefilter, luftfilter, slavesylinder, byttet bremsevæske, vindusvisker, nye framdekk. Bakdekkene er også gode. Følger med bunnpakning. CD spiller, forsterkere, å sub kan følge med mot tillegg i pris. Kr 12 000,- Senkesett & felger er godkjent i vognkort! Det er litt asfaltflekker på passasjerdøren, under listen. Felgene trenger et strøk med lakk. Førersete bør byttes. Eneste rusten jeg har funnet, er litt på nedre del av bakfanger. Det følger også med windshot Dette er alt jeg kommer på i farten.. Noe jeg har glemt? Ta kontakt! BMW E30 Modell 1988 Motor 2,5 Liter, 170HK Drivverk 5 Trinns manuell, original Understell 60/40 supersport Felger Borbet 16" 225/45(eller40^^) Eksteriør Vanlig? Planer [X] er utførte ting! - Felger - M-tech II - Nye lykter overalt - Effektanlegg - Sportsfilter [X]- Nytt senkesett [X]- Nye bremser bak [X]- Tåkelys - Nye seter Ting som skal fikses/utbredes [X] - Dårlig servo [X]- Dempere er ødelagt [X]- lekkasje fra slavesylinder - Sentrallås (kan ikke låses opp fra førerdør) [X]- høyre side av instrumenter Tips, triks, positivt og negativt tas imot med takk Anbefalinger om ting som skal gjøres liker jeg å høre Btw, suger å ta bilder ^^ Da var det litt bedre bilder vertfall Gisle
LarsH Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 hei denne så da hel og grei ut, artig sommer bil dette
Gislius Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Ja, det var mystisk lite rust på den.. Litt å fikse teknisk men det får stå i Nå er det tur til garasjen å fikle litt ^^
Spiff Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 du må ta noe bedre bilder av den da så ut som en grei bil, men noen andre felger hadde gjort seg syns jeg da
Gislius Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har tatt noen nå, driver å laster opp fra mobilen Ja andre felger må nok på, tror de er _litt_ skjeive og disse her Men tror ikke det blir gjort noe med felger og/eller lakk før i vinter, da er det parkering i garasjen ^^
Gislius Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har fått gjort litt i helgen og da Måtte bytte ut kasettspilleren jeg hadde, det ble gjort i lunsjen på Fredag, med en kjekk liten Alpine spiller På lørdag ble det strekking av ledninger til anlegg, må gjøre alt klar til jeg får forsterkere mine på ca torsdag, 2 stk harman kardon Hadde også litt kvinnelig "hjelp" ^^ Her er kaoset jeg skal koble opp når jeg får forsterkene. Den ene skal drive denne Og 4 kanaleren skal foreløpig drive original høyttalere, som blir erstattet av rockford etter hvert Idag, søndag, ble det dette som skal på plass.. Da jeg hold på med bremsene fant jeg denne kjekke :S Bra jeg allerede har bestilt senkesett med dempere da Og til slutt felgene som trenger litt kjærlighet viss dem ikke er for skjeive =/ Sånn går nu dagan ^^
Gislius Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Skulle koble til forsterkerene jeg fikk på onsdag... Men fikk ingen lyd i sub'en.. Så jeg gikk ut til bilradiospesialisten ,der jeg kjøpte de, for å se om de var enige i at jeg hadde gjort riktigt.. å det var dem.. Men 2 kanalsen funka ikke på sub modus.. så den sendte jeg inn.. på torsdag kveld tenkte jeg jeg kunne teste 4 kanalsen på sub.. funka ikke den heller i den modusen... så den får jeg vel sende inn imorgen :S Hater når sånt skjer, bruker mye mye kroner på ting, så virker det ikke :S
Gislius Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Jo takk så imorgen tidlig skal jeg innstallere meg i garasjen og skifte dempere og fjører GS sitt supersport, var litt billig, så jeg håper det er bra.. Er litt skeptisk til billigprodukter :S
JonasD Skrevet Juni 12, 2009 Skrevet Juni 12, 2009 Hehe, blir nok bra det også Hvilke lykter skal du ha rundt bilen?
Gislius Skrevet Juni 12, 2009 Forfatter Skrevet Juni 12, 2009 Skal ha svarte bak, å svarte blinkers, gule frontlykter å gule tåkelys satser jeg på
Gislius Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Fått gjort litt i helga og Alle dempere var jo røket, å fjærene bak var knukket.. Så da bestilte jeg meg 60/40 senk me d dempere fra GS. Jeg var VELDIG spent på hvordan høyden ble, i og med at jeg ikke viste hvor mye senket den var =/ Det var ikke så godt dette her =( Men det blir jo bedre og bedre den ble vertfall MYE bedre å kjøre! og er fornøyd med høyden, ble lavere fremme og høyere bak Skal få tatt noen nye bilder: ) Fikk også satt på tåkelys idag! han fyren som hadde bilen før, hadde lakkert over lysa :S Hadde også en irriterende dunkelyd når jeg gav gass, eller svinget mot høyre, det var et usselt eksosoppheng som hadde tatt kvelden, fikset nå
Spiff Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 hehe, var vel litt ivrig i tjenesten når han lakkerte da
Gislius Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 haehee, ja, gikk nok _litt_ fort i svingene, ikke var det fint lakkert heller =/ Men bilen skal nok under strupen ja, hellakering.. Når den tid kommer.. Må ha nye felger og dekk og.. Skjeive felger, og ødelagte dekk =/
winchester Skrevet Juni 14, 2009 Skrevet Juni 14, 2009 Haha, verste løsningen jeg har sett på tåkelysene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå