sladjan Skrevet Juni 4, 2009 Skrevet Juni 4, 2009 Etter at jeg monterte M3 baklykter på min 320i fikk jeg melding på check control der det står "Tail light failure" Jeg sjekka alle lampene og de ser ut til å virke, men sjønner ikke hvorfor den meldinga kom? Jeg kjøpte lyktene på koed(brukt), kan det hende at de kommer fra en engelsk bil og at det viser feil pga. det eller noe? Mulig å få det vekk på en eller annen måte? Takker for alle svar MVH Sladjan
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 jeg har samme feilmelding på min etter jeg bytta baklykter. grunnen til det er at pæra som sitter i den ene lykta er feil. den ene pæra er (12V 5W) som er riktig mens den andre er (15 5W) eller noe. husker ikke helt men vertfall er det så lite som skal til får at de displyaene slår ut. er ikke sikkert dette er i ditt tilfelle men verdt og sjekke pære nummer 5 som er feil hos meg. sjekk gs så ser du også verdiene på de andre pærene. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /15312.gif Mvh Carl Haakon
Jay-O Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Kan og være motstandsfeil i lyktene... Er ihvertfall det på enkelte pærer og lykter som jeg kjenner til...
sladjan Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Hva pære skal jeg ha der da? 12 eller 15 ? bytte begge evt. dA? Irriterende med den feilen der
carlhaakon Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 du skal ha 12v 5W vis det er samme feil som på min. men sjekk pærene med verdiene GS har oppgitt på nettsiden sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå