-AmunD- Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ønsker å kjøpe en 1.6l motor til 98 mod e36.. Send en sms om du har noe liggendes , 45660164 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 m43 finnes i flere utgaver: http://no.wikipedia.org/wiki/BMW_M43 nevner det bare så du ikke kjøper feil hvor mye hadde du tenkt å gi da? sitter en M43B19 i compacten min som nettopp runda 100k, å jeg har lyst til å bytte motor men er redd det er mye jobb å jeg har ikke så altfor mye "know how" når det gjelder motor bytte. Mvh Lasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 ikke sikker på hva slags m43 kjøpte den i går. Skulle hatt motor så fort som mulig. Billigst mulig er jo å foretrekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 bare få skrevet ut utstyrs lista på bmw så finner du ut av det hvis det skal skje fort blir det nok ikke aktuelt å rive ut min hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Er det e46 du har..?? Uansett.., jeg har ihvertfall en 1,6l m43 motor til salgs. (m43b16) kommer fra en 95mod e36 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 er en e36 ja! PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 18, 2009 Share Skrevet Juni 18, 2009 Hvordan går det? Trenger du motoren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå