The StigMeister Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Ser på gs bildeler at de har carbon emblemer i 2 størrelser. 78 mm og 82 mm. Hvilken størrelse er det jeg burde bestille? Den koster 266 kr. men er det bare for 1 stk, eller er det 2 emblemer? Dette er til e39! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 82mm på e36 hvertfall, prisen er nok per stk. Men pass litt på, jeg kjøpte 2 stk carbon emblemer på gs og den ene var sølv og svart mens det andre var det sølv og sort med litt blå skjær. de har bestillt nye men tar litt tid for det kommer sikkert fra østen et sted. jeg skulle få mitt i slutten av juni mente dem. Men hvis du er i tvil er det jo bare å ringe, vet de har en liste med hva som passer til hva hengende på veggen i oslo hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Hvorfor ikke kjøpe dette i stedet? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Carbon-W ... ccessories 542 kr inkl frakt og moms. momsen er det stor sannsynlighet at du slipper. Da de merker pakken som gift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 er 1 pr pakke. fin passform, grei kvalitet lett og bytte. men ratt emblem var elendig, noe klistremerke greier som ikke ser helt bra ut, syntes JEG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Synes ratt emblemet ble bra jeg.. Kjøpte ikke av den personen på ebay, men sikkert samme produsenten på alle Å jeg synes emblenene utvendig var mye penere enn de som de selger på gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå