hamansen Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Stått i en 89mod cab. (preface) Selges pga bøyde ventiler, nylig skiftet reg.reim, strammer, rotor, vannpumpe, dynamo, toppakning (plana topp), bunnpannepakning+++ Mye gode deler! Motor er kjørt knappe 180 000km, Grenrør selges også. Girkassen har def synkronisering på 5te giret, så om noen trenger deler fra kassen, så rop ut:) Har også Rieger GTS sideskjørter, orig hovedlykter (ikke linse), brukt dynamo,lister til dør og skjerm (di som står midt på)
hamansen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 blackpower skrev: Hvor mye for hele motoren da? selger den i deler..
hamansen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Kom med bud, litt vansklig å pris sette dette syntes jeg.
ajsandberg Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 hvor mye for det elektriske til motoren? har pre-facelift nå, og vil bygge om slik at jeg slipper følere på girkassen:)
hamansen Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ajsandberg skrev: hvor mye for det elektriske til motoren? har pre-facelift nå, og vil bygge om slik at jeg slipper følere på girkassen:) har stått i en cab, så det er pre-face dette her også!
hamansen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 E30-328 skrev: Selve olje kjøleren? Pris? Den beholder jeg til neste motor.
hamansen Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Skrevet Juni 9, 2009 Beklager trege svar her, men har måttet dra bort på jobb, så det går et par uker før motoren kan taes ut, skal ta av toppen for å få helt oversikt over hva som er røket da, så skal dere som har sendt pm, få svar, og bilder! Beklager dette!!
hamansen Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Da er toppen tatt av, og alle ventilene på innsugsiden er bøyd! Kommer ikke til å demontere toppen noe videre for å se innvendig om ventilstyringer o.l er ødelagt. Kan ta bilder av deler om noen ønsker det!
Azeton Skrevet Juni 27, 2009 Skrevet Juni 27, 2009 Komplett-bunndel hadde vært noe. Hvor mye for det? Trenger ikke vannpumpe og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå