joen Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Vil bytte eller selge min bmw e39 520 (528) 96 modell mot en bmw cab, tar gjerne mot forslag om det er e30 eller e36, prisant 11000. bilen har gått 251tusen, men alt av foringer og bremser skiftet i fjor når den blei eu-godkjent, skal på ny godkjenning i januar 2010. motoren er byttet til 528 og har gått ca 180tusen. orginalt 193hk + eff.anlegg og chip, går friskt svarte skinn seter i bilen, eletriske framme og med sete varmer. bilen er prutbar siden eg har lyst på cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 er den godkjent med større motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 nei er registrert som 520, men det betyr jo berre billigare forsikring =) motorane er heilt like så det er ingen problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 nja....skeptisk. skjer det noe og de finner ut det er større motor i den så kan du slite mtp forsikring selskap. Hvordan er det eller da med girkasse og over overføring av de nye kreftene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 det skal litt til, då må du gjere noke seriøst gale skal dei få mistanke om det.. det går heilt fint, gir overføringa er lavt dreva i forhold så det gjer at akslerasjonen er ganske heftig har hatt den motoren i bilen i over 2 år no og ikkje hatt noke problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 men tåler 520 komponenter kreftene til en 2.8 helt uten problemer i lengden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joen Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 kjem vel heilt an på kjøyringa det, men eg har ikkje hatt noke problem med det sålangt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg