mropsahl Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 som topicen sier er det 2 dekk som selges, de selges pga. feiljustert camber og er dermed slitt på innerkant. tenkte jeg skulle selge disse til noen som eventuelt skal på gatebil på våler og svi av litt gummi der siden jeg ikke bor så veldig langt unna. hvis noen er intriserte send meg PM med bud så poster jeg budene for å holde det ryddig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 skal folk slite ut helt nye dekk i år? prøver å bumpe'n jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 sku vært noen nye dekk trenger akkurat den dimmen;) til vanlig bruk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 er ganske dyre di dekka i den dimmen de er nok litt for utslitt til å brukes til vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 folk betaler jo ikke for dekk som er utslitt til vanlig bruk, slike dekk for man gratis av dekksjapper. iallefall slik vi gjør det her i sør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå