-Marius- Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Kjøpte noen deler for ca 1 mnd siden, men mangler noe og får ikke kontakt eller svar fra han nå. Lovet å sende, men har ikke fått noe enda. Noen som kan sende meg tlf nummer/ eller noe på pm sån at eg kan få kontakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 PM sendt! Har også hatt trøbbel med denne figur´n Fikk feil del, + at den var ødelagt. En jeg aldri handler med igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Marius- Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Takk! Kjøpte frontfanger som jeg ble lovet at var lik farge som min bil, noe den ikke var og i tillegg så manglet gitteret. Er det jeg venter på. Blir forbanna snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Her har dere en tråd der dere kan slenge inn navnet hans. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... se+selgere Edit: rettet skrive feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 etter min erfaring er Inthe en seriøs mann! Har truffet ham på treff, og snakket en del med han her inne.. kjører faktisk rundt i en av hans tidligere biler... ligger sikkert en forklaring bak dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Hmmm...jeg kjøpte noen lykter av han nylig, fikk da med to venstre blinkere, istede for en høyre og en venstre.Han skulle sende meg den høyre blinkeren, men har ikke dukket opp enda. Ikke hørt noe mer heller. Så er det bare å håpe at han gjør som avtalt da! Sender uansett tilbake den ene venstre blinkeren jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå