joar001 Skrevet Juni 5, 2009 Share Skrevet Juni 5, 2009 Har en 525 IX Touring 1993 mod som jeg vurderer å selge, den har rullet 230000 km, er i meget god stand..ingen rust eller skader.Det er en varebil på grønne skilter, har baksetene liggende, kan settes inn gratis i 2011, er en bruktimport fra sveits i 2001. Alt tenkelig utstyr. -dobbelt soltak -elektriske vinduer/speil -stor kjørecomputer -Sort skinn, comfort pakken -alu felger sommer/vinter -grei stereo med tv -alarm og sentrallås -startsperre alt virker som en drøm, skal ha bilen inn på reperasjon nå 23 juni, skal skifte utløsningslager og clutch på bilen, det koster 10 000,- Ting som er gjort siste året: -skiftet alt av bremser-5000,- -oljeskift hver 6.mnd med filter -nye plugger-1000,- -montert angel eyes-5000,- bilen er meget velholdt. Selges uten rep for kr 50 000,- ferdig rep 58000,- den er fult kjørbar, dette er noe som bynner å bli dårlig men er ingen hast med å bytte ifølge bmw verkstedet. Ingen pruting på pris, denne bilen er verdt hver en krone. Jeg kan nåes på tlf 91 35 40 37, priv 45 25 19 04 jobb e-post joarholm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Grattis,du er en av de første her på forumet med riktig betegnelse på din e34 ix. Folk med automat MÅ lære seg å skrive A(i overskrift) hvis dem ikke klarer å kjøre en bil med manuell giring. Er drit lei av å trykke på annonser der det står feks e34 525ix,og når jeg kommer inn på annonsen(helst en finn link),så står det at bilen er automat. Automat skal jeg ikke ha,og dessuten er vel det å fylle inn A i annonsen et pluss for både kjøper og selger. Et godt salgstips er å legge ved noen bilder av bilen.Har jeg sitter nå,kan bilen like gjerne være rosa,siden det ikke står noe om farge på annet enn skilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joar001 Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2009 Takk, jeg har gjort det nå...var så dårlig vær den dagen at jeg så ingen vits å vaske den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg