Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Kjøper meg mest sansynlig bil neste uke, den står i Kristiansand og skal helt opp til - Steinkjer/Trondheim. Jeg betaler selvsagt bensin/fly tilbake /videre tog til mo i rana osv hvis det hjelper. Noen som skal samme vei?
mAZE Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Vi skal nedover til Kristiansand neste hlg på nm-runde. Om det er noen som vil kjøre bil opp igjen vet jeg ikke. Men da hadde du ihvertfall fått den til Toten om ikke annet.
hillmar Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hvis du betaler tog fra oslo til kristiansand og fly hjem fra trondheim kan jeg alltids ta meg en roadtrip neste uke...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Vi skal nedover til Kristiansand neste hlg på nm-runde. Om det er noen som vil kjøre bil opp igjen vet jeg ikke. Men da hadde du ihvertfall fått den til Toten om ikke annet. Okey, det ble jo en del mindre km og kjøre da. Kan jo ta tog ned til toten og hente bilen. Er konebil, e36 touring som skal hentes. kan du ikke sende meg en pm om noen orker og kjøre den oppover?
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Hvis du betaler tog fra oslo til kristiansand og fly hjem fra trondheim kan jeg alltids ta meg en roadtrip neste uke... hehe.. skal spare deg for det bryet ja. Blir mye venting og kjøring for deg.
hillmar Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Hehe har en uke ledig ferie så det er det minste problemet . Men hvis du har tid til å ta turen tur retur toten selv blir jo det mye lettere...
Ivanrogov Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Skrevet Juni 5, 2009 Ja, går jo lavprisekspress på noen timer dit. Så blir fort veldig mye enklere og billigere.
Ivanrogov Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 BUMP. Nå fra oslo - trondheim. Noen som trenger gratis skyss opp til trøndelag? Søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå