Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vist det er noen fortvilte sjeler ut i den store bimmer verden som har en bil eller noe som skal lakkeres som ikke har råd til lakkering av 1 verksted..så skrik ut..

Kontakt

Torstein folde

6690 aure

93229501

No har ikke jeg så mye bilder her på denne dataen..og jeg er på havet..og angående priser er det bare og sende en melding eller ringe torstein så tar han av seg det:) en jævel på og sveise rust og karoseriarbeid som dere ser er det utført mye spakling og pussing på min bmw der..:) begge kanaler har han også byttet for meg.

Ca priser på lakkering.

1 hel lakkering inklusiv lakk vist det ikke er mye forarbeid : 17000 kr

diverse speil og listeverk. : 1500 kr

fangere med reprasjoner. : 3500 kr

resten tar vi over tlf. det her er med lakk.. lakken bestiller lakkerer pga det er stor forskjell fra lakk til lakk.

ring for en hyggelig og uforpliktende lakkprat:Pjb01d0abgr63f2e5961q.jpgukbjrpkzetcg73av92nq.jpgp11gybgmje45vxrbvhx2.jpgdtw7gvodhf1tz1fcyi5r.jpgiu3js6ehvior186vt30j.jpgfw3j669quoy5glmsd9j1.jpg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg kan også være over middels interessert. Har hytte på skarsøya og kan ta en ferie der samtidig ;)

Mye koster evt en hel lakkejobb?

Skrevet

Ser jo ganske bra ut det her, har dere en type for garanti angående resultatet?

Pris på hellakkering i svart metallic på E30?

Pris på lakkering av frontfanger, bakfanger, sideskjørt, bakrutesenker og øyelokk?

Pris på lakkering av framskjermer, panser og bakre del av bilen?

Skrevet

garanti og garanti fru blom men klart viser det seg at no uventet skulle dukke opp sa har ikke vi tenkt og lage oss uvenner for og si det sånn vist du skjønner

Skrevet

dette var jo interessant! litt langt å kjøre men..

har dere noen ca. priser?

skulle byttet bakre del av kanaler, samt tatt en hellakkering.

Skrevet

Er bare en 30-45 minutters biltur for meg (avhengig av farten), og jeg trenger en billig og god lakkerer så snart bilen er klar. Tar kontakt om det blir aktuelt, bookmarked!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...