Kobar Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Ønsker å kjøpe høyre framskjerm, grill/nyrer og alt det som lykter og radiator er festet i! trenger også ytterste del av der hvor høyre framskjerm er skrudd ut mot blinklyset, kapp på ca 40 cm fra fremre spiss og bak! skal være lett jobb å skjære av en slik bit har du delene? så skrik ut!! trenger dem noenlunde kjapt!
AlXz Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 Har den ramma som du fester radiator og slik i. Mulig en kammerat har den biten du snakker om, da han har en svensk delebil som skal hugges rimelig fort. (men det er en sedan.. og der er jo ikke skjermen lik.., så er vel forskjellig??) Den ramma, grillen og frontlykter skal være likt på sedan og coupe, osv. (Ikke 'oneblock' lykter og ikke blinklys.)
djscream Skrevet Juni 5, 2009 Skrevet Juni 5, 2009 hei jeg har grill ramme, jeg har alt av kaross, kan skjære ut det du vil ha.. gi meg ett bilde på hva du skal ha , så ordner dette seg.. vil bli kvitt ett helt skråg om noen vil ha.. vet ikke hva jeg skal gjøre med det enda.
Kobar Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 da trenger jeg kun den lille biten som framskjerm henger i! fra blinklys høyre side og ca 30-40cm bakover. skal være en lett sak å kappe av dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå