KingB Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Film: Se link for mere info om bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0
Eng1 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Det der var jævli stili. Du kan virkelig få den til å holde sladden godt. Var en jævli kul film i tillegg. Hvilken sang var det du brukte, likte den. Huff, jeg vill ha en M5 til som jeg kan bruke til sånne ting. Det hadde vært genialt. Skal du til Acr i neste uke. Skal ned dit og kanskje ta meg en liten tur ut på banen med min. Men min har ikke oppsett til noe drifting. Den er helt orginal.
KingB Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Det der var jævli stili. Du kan virkelig få den til å holde sladden godt. Var en jævli kul film i tillegg. Hvilken sang var det du brukte, likte den. Huff, jeg vill ha en M5 til som jeg kan bruke til sånne ting. Det hadde vært genialt.Skal du til Acr i neste uke. Skal ned dit og kanskje ta meg en liten tur ut på banen med min. Men min har ikke oppsett til noe drifting. Den er helt orginal. Takk for det! Blir nok ikke ACR på meg i år dessverre! ALT for langt å kjøre! Ta deg en tur på banen med M5'en din! Det er en genial sladdebil! Du trenger ikke voldsomme modifikasjoner for å kjøre slik som jeg gjør. Veldig mye kommer an på han som kjører bilen! Det gjelder å tørre å satse, aktivt bruke kontra'en (istetfor å få panikk), og sist men ikke minst - ha høy fart! Lykke til (Sangen: Maxim - "I don't care")
Eng1 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Synd at du ikke kommer opp Hadde lyst å lure meg til å sitte på for å se hva du gjør når får han ut. Det som jeg har problem med er rett og slett grep. Den har noe så sinnsykt mye grep, Har helt nye 255 bf dekk bak. Når det er vått slenger jeg han ut uten noe problem. Men på tørra så må jeg ha noe så sinnsykt med fart og hive den ut. Men uansett, nice film. Skal se om jeg ser bilen din når jeg drar ned til våler viss du skal dit.
KingB Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Men uansett, nice film. Skal se om jeg ser bilen din når jeg drar ned til våler viss du skal dit. Kommer på Gatebil på Våler fra 9-12 Juli
Rayen Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Men uansett, nice film. Skal se om jeg ser bilen din når jeg drar ned til våler viss du skal dit. Kommer på Gatebil på Våler fra 9-12 Juli Rått... får sykt lyst på M5 no når eg ser kordan mann kan sladde med di Skal selv på våler og då skal eg følge med på deg hehe
lloydsb Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 helt knall og se på og bra kjørt, men savner litt bil lyd av og til faktisk!
ess10 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Jævlig nice kjøring. M-power <3 Du kan virkelig kjøre
KingB Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!! Helt sjef Skulle jeg gjerne hatt med lyden fra bilen på filmen, men når man bruker et slikt "bullet camera" som jeg har så trenger man også en ekstern mikrofon, noe jeg ikke hadde med... Neste gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå