M30Punk Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Noen sprekker som dere ser,må ha tak i en annen...Noen som vet om et hus? Å åssen flens er det på denne??
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Syntes de hørtes litt bilig ut, skal sjekke hva jeg må betale for oppgraderings turbo uten innbytte..
M30Punk Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Syntes de hørtes litt bilig ut, skal sjekke hva jeg må betale for oppgraderings turbo uten innbytte.. Hva mener du den er verdt?
336mik Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Har du noe eksos lekkasje,eller merker du at turbo`n ikke funker som den skal?
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Den er verdt rundt de jeg får i innbytte.. Siden jeg har denne til overs slipper jeg og demontere min og sende inn når jeg skal bytte. Usa tur retur tar fort litt tid, men får jeg jo de jeg blir belastet for uten innbytte så sparer jeg jo både tid og frakten over.
Morty999 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 hadde og slike sprekker i en k27 turbo for noen å\r siden. merket ikke noe på det. bare det ikke lekker så går det nok bra..
M30Punk Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Har du noe eksos lekkasje,eller merker du at turbo`n ikke funker som den skal? Har ikke kjørt med turbon sjøl,men vil tru at det lekker litt for de sprekka var ganske grove...å lange. Åssen flens er det på denne turbon? Sku hatt tak i en flens som jeg får sveisa på grenrøret så jeg kan få montert dette snart..
M30Punk Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Den er verdt rundt de jeg får i innbytte..Siden jeg har denne til overs slipper jeg og demontere min og sende inn når jeg skal bytte. Usa tur retur tar fort litt tid, men får jeg jo de jeg blir belastet for uten innbytte så sparer jeg jo både tid og frakten over. Ja å hvor mye får du i innbytte?!
|Ole| Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Siden er sprekker så vil vel dette bli verre siden metallet forandrer seg en del fra varmt til kaldt? Rett meg om eg tar feil
M30Punk Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Siden er sprekker så vil vel dette bli verre siden metallet forandrer seg en del fra varmt til kaldt? Rett meg om eg tar feil Ja er akkurat det jeg å tror..
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 250usd står de her, så de er de den er verd for meg. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Upgraded ... enameZWDVW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå