Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er verdt rundt de jeg får i innbytte..

Siden jeg har denne til overs slipper jeg og demontere min og sende inn når jeg skal bytte.

Usa tur retur tar fort litt tid, men får jeg jo de jeg blir belastet for uten innbytte så sparer jeg jo både tid og frakten over.

Skrevet

hadde og slike sprekker i en k27 turbo for noen å\r siden. merket ikke noe på det. bare det ikke lekker så går det nok bra..

Skrevet
Har du noe eksos lekkasje,eller merker du at turbo`n ikke funker som den skal?

Har ikke kjørt med turbon sjøl,men vil tru at det lekker litt for de sprekka var ganske grove...å lange. Åssen flens er det på denne turbon? Sku hatt tak i en flens som jeg får sveisa på grenrøret så jeg kan få montert dette snart..

Skrevet
Den er verdt rundt de jeg får i innbytte..

Siden jeg har denne til overs slipper jeg og demontere min og sende inn når jeg skal bytte.

Usa tur retur tar fort litt tid, men får jeg jo de jeg blir belastet for uten innbytte så sparer jeg jo både tid og frakten over.

Ja å hvor mye får du i innbytte?!

Skrevet

Siden er sprekker så vil vel dette bli verre siden metallet forandrer seg en del fra varmt til kaldt? Rett meg om eg tar feil :)

Skrevet
Siden er sprekker så vil vel dette bli verre siden metallet forandrer seg en del fra varmt til kaldt? Rett meg om eg tar feil :)

Ja er akkurat det jeg å tror..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...