Sperre Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hei ! Om bilen : BMW e46 318 CI m43 motor. Nå er det lenge siden jeg har vert her inne og det varmer mitt hjerte at jeg fortsatt ser de samme gamle her Nå etter tre år med feilfri bil har motorlampen begynt å lyse. Tok ikke lang tid før jeg viste hva feilen var siden bilen gikk varm her om dagen. Den elektriske viften har sluttet og fungere og det er vel egentlig ikke så rart siden den ikke før strøm ! Hva kan dette skyldes, relèfeil eller sikringsfeil ? Noen som har opplevd samme på en e46 før ? Alle svar og oppfølgingsspørmål mottas med takk !
Sperre Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 Gikk ut for å se over sikringene en gang til og jammen så var det der feilen lå ! Selv kan jeg ikke fatte og begripe at det var en sikring som ikke var der som styrte vifta. Jeg har nå ihvertfall ikke rota inni der ! Jaja, ihvertfall så er problemet løst Ha en god dag videre alle sammen
Joe Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 hvordan vet du at det er viften ? den går jo svært sjelden på i disse motorene. Eg tror det er noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå