Carvin Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hei!! Som topic sier, har dere noen forslag til et ålreit høydejusterbart sett. Største frykten er at det blir for stivt. kom gjerne med bestillingssider og diverse for og i mot Takk på forhånd!! Per dagsdato: Bare byttet fjærer.
Flandy Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hei jeg har jus.bart senkesett fra supersport jeg kjøpte hos gsbildeler.no. Er litt stivt men ganske komfi å kjøre ennå. Jeg synes det er mitt i blinken. Men vist du liker den like myk som org ville jeg gått for bilstein, men da må du punge ut med 16k.
Hoem Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Veldig pen bil, hvilket sett har du nå? Hva er navnet på fargen? Til trådstarter forresten.
S.Nilsen Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hiver meg på denne tråden da jeg skal til og bestille coilovers. kvalitet og pris. 10 lapper burde vell holde til ett sett med bra kvalitet.??
Flandy Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Gs-en har jo kanpanje på justerbare senkesett til e39 så det er rette tiden å kjøpe i allefall. Alle utenom k-sport senkesettet er TUV gokj. Spax med justerbar hardhet må jo være mitt i blinken for 10k.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå