andersrx Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Hei:) Nå som feriepengene snart kommer tenkte jeg å fikse opp min e30 cab, hadde en original m-tech bil for litt siden, men så dom som jeg var solgte jeg den for småpenger:( er interrisert i: - m-tech 1 front - m-tech 1 sideskjørt - m-tech 1 bakfanger - venstre framskjerm (vet ikke om det er forskjell på cab/coupe?) - Senterkopper til disse felgene, vet ikke hva de heter:/ Slenger med bilde, så hvis noen har noen ideer om noe som bør skiftes så takker jeg for d
HungerForE30 Skrevet Juni 6, 2009 Skrevet Juni 6, 2009 Borbet felger?? Hmm, personlig mening. Få av m3 speila dine og sett på m-tech som du sier ja og gule lamper og grøftelys ellers en meget pen bil:)
andersrx Skrevet Juni 6, 2009 Forfatter Skrevet Juni 6, 2009 tenkte på svarte DE, men gule hadde kanskje vært bedre på svart bil:) vet du hvor man får kjøpt borbet ``koppene``?
Simon S Arvesen Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hei:) Nå som feriepengene snart kommer tenkte jeg å fikse opp min e30 cab, hadde en original m-tech bil for litt siden, men så dom som jeg var solgte jeg den for småpenger:( er interrisert i: - m-tech 1 front - m-tech 1 sideskjørt - m-tech 1 bakfanger - venstre framskjerm (vet ikke om det er forskjell på cab/coupe?) - Senterkopper til disse felgene, vet ikke hva de heter:/ Slenger med bilde, så hvis noen har noen ideer om noe som bør skiftes så takker jeg for d Hei Jeg har M tech 1 front og sideskjørt. Har også framskjerm. sort. Liten skade på frontfanger.
andersrx Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 høres bra ut:) er i Volda nå, men ska forbi Ålesund til helga.. Ca pris du kunne tenkt deg for allt?
bmwhans Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 uff nei ikke gule lamper. Heller sorte DE lamper! Mye finere
conan Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Du kan få kjøpe en hel cab av meg, da har du alt du trenger. Setter du over ditt på den og bare vidreselger den Den har kompl mtec1 styling og splitter nye sorte de lamper samt tøffe sota krystall baklykter:) PS. den er i drift med eu ok høsten 08 og årsavg bet. PM hvis du er nyskjerrig Er forresten en 86 325med nesten nytt cabtak og windshot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå