Wasp Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Hei Har en BMW 520 Touring E39. Og har tenkt å bytte alle høytalerne i bilen + en subb i bagasjerommet. Hvilke høytalere burde jeg velge og hvilke burde jeg unngå? Har 2 alternativer når det gjelder subb. Alternativ 1: Ta ut reservedekket og lage en kasse og plassere subben i. Feste forsterkeren på innsiden av dekselet i bagasjerommet og koble signalstrøm gjennom høytalerne. Alternativ 2: Kjøpe en aktiv subb og legge den på en lur plass. Grunnen til at jeg vil ha subben skjult er pga av barnevogn og dårli plass i bagasjerom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 pm sendt Lurer på hva som er hemmelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_740_e38 Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 pm sendt Lurer på hva som er hemmelig... det er ikke mye, har helt nye høytalere for salg, Emphaser XT4 og JBL P1222 sub. Høytalere som gir god lyd og bass for penga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wasp Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Takk for tilbudet men høytalerne er for store og trenger mindre kasse til subben. Forsterker har jeg. Men er høytalerne skikkeli gode. Så dem hadde salg på sånner i størrelse 5.25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 DLS anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 DLS anbefales +1, de fleste elementene er bygd for små kasser, noe som i ditt tilfelle er vinn/vinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kanskje DSL er passe å bytte ut de Alpine høyt i taket da ? Er ikke verdens beste lyd i fra taket bak.. Er på jakt etter litt bedre lyd selv, uten at det skal være så veldig synlig. Vil helst ha det som org... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 vet ikke hva som er originalt og hvordan det ser ut i dashen til e39, men hvis du for eksempel kjøper deg et par frontsett fra DLS, som passer med original hullene, skulle ikke det være noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miata Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Originalt er det vel 13 cm bass/mellomtone og en diskant.. Er vel muligheter til 3 veis system også, etter som det er 3 høyt griller pr dør.. I taket bak er det 2 veis 13cm koaksial Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå