Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 God kveld ! skal etter 4-hjulskontroll og lysjustering til biltilsynet for godkjenning av senkesett.. og har hørt av de fleste i området her at kontrollørene ved det lokale biltilsynet er litt pirkete.. derfor lurer jeg på om noen har gode erfaringer med kontrollører i området rundt Eidsvoll i Akershus..? gjør meg ingenting å kjøre et par timer, da bilen ikke er over 11cm høy
Clerion Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Elverum er ihvertfall det mest pirkete stedet i verden å dra til =P Hørt at kongsvinger skal bære greit (= Får si ifra hvordan de er dit du drar^^ så jeg vet hvor jeg skal dra =P
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 tenker det blir kongsvinger flere som sier de er ålreite der
Clerion Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, elverum er latterlig ihvertfall... Eksempel, en kollega driver med restaurering av gammle VW, han drev med ei boble, bygde om understellet TOTALT med bare uorginale deler, bremser, dempere u name it... Smeller i en hakket større motor (MEN orginal) enn den som sto i. Drar på BT, de godkjenner understellet, men ikke motorbyttet =p...... Oh....my goood.....
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Hehe, elverum er latterlig ihvertfall...Eksempel, en kollega driver med restaurering av gammle VW, han drev med ei boble, bygde om understellet TOTALT med bare uorginale deler, bremser, dempere u name it... Smeller i en hakket større motor (MEN orginal) enn den som sto i. Drar på BT, de godkjenner understellet, men ikke motorbyttet =p...... Oh....my goood..... det hørtes ut som en kjempe time hos BT !
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 i fredrikstad (flyttet til sarpsborg) er det mye ubrukelige folk hvertfal. skulle godkjenne senking på opelen. og da jeg kom dit til kontrollen så var det møkk på fjøra. så han så ikke nummeret og fikk ikke sammenlignet nr på fjør og papirer. jeg fikk beskjed å dra hjem og vaske fjøra og komme tilbake med synlige tall.
Clerion Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Aheeheh^^ BT er den mest udugelige etaten noen sinne......
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 men heiser de opp bilen på noen måte når man er på kontroll ?
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 min ble heist opp. (veldig oppgitt kontrolør når han måtte finne klosser å kjøre bilen på så den kom opp på løftebukken) lyste med lykt på alle fjørene. fant starten av nr på en fjør forran. vre litt på hjulet så fjøra snudde seg med talla mer synlig. men var møkk der. heiste ned bilen. ba meg dra hjem og vaske. og å kjøre forsiktig av bukken så jeg ikke ødela den. skulle kjøre av sakte. hørte jeg lyder måtte jeg stoppe med en gang. for bukken hans var dyr
-Anders- Skrevet Juni 7, 2009 Skrevet Juni 7, 2009 Jeg var på kongsvinger for å skrive inn justerbart i vognkort. Det var ikke bare bare. Så vil ikke si dem er så gode og snille der borte heller. Men det går jo ikke an å basere seg på folks opplevelser rundt omkring. Tror det er veldig opp og ned, alt i forhold til hvem du møter på stasjonen.
Richirich Skrevet Juni 7, 2009 Forfatter Skrevet Juni 7, 2009 Jeg var på kongsvinger for å skrive inn justerbart i vognkort. Det var ikke bare bare. Så vil ikke si dem er så gode og snille der borte heller. Men det går jo ikke an å basere seg på folks opplevelser rundt omkring. Tror det er veldig opp og ned, alt i forhold til hvem du møter på stasjonen. jojo, det skjønner jo jeg også.. men er det en stasjon som folk har bedre erfaringer med drar jeg heller dit.. gidder ikke møte opp et sted hvor jeg veit bare ber meg dra igjen..
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Skjønner ikke hvorfor det SKAL være slik heller.... Skal man ha en slik etat bør de jo prøve å være litt seriøse
miata Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Skjønner ikke hvorfor det SKAL være slik heller.... Skal man ha en slik etat bør de jo prøve å være litt seriøse Er ikke problemet at de er überseriøse ?
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Du er ikke seriøs om man kommer med en dritgjennomført og ombygd Saab turbo med bremser som står til effekt og greier og greier, bemerker at du ikke har høyhastighetsdekk og spydig ber deg fra hjem igjen å få på kjærra andre dekk uten å i det heletatt gidde å se på resten. BT syns jeg har mistet litt av meningen, de slipper jo ikke noe som helst igjennom omtrent, alt er liksom et problem og alt skal være vanskelig. Useriøst, teit og unødvendig. Ikke det at deres misjon er å godkjenne biler, rått og røti, men det er endel av jobben deres å kontrollere og godkjenne / ikke godkjenne (som de i de fleste tilfeller benytter seg av) Kunne vært litt mer åpene syns jeg. Er det gjort ordentlig, bør det være greit.... Fartsgrensen er fortsatt det den er... Avskaff hele driten og få inn fagfolk, yngere folk som ikke på en eller annen måte skal hevne seg på samfunnet. Virker som om det er derfor folk får seg jobb i slike etater.....
LindaM3cab Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 God kveld !skal etter 4-hjulskontroll og lysjustering til biltilsynet for godkjenning av senkesett.. og har hørt av de fleste i området her at kontrollørene ved det lokale biltilsynet er litt pirkete.. derfor lurer jeg på om noen har gode erfaringer med kontrollører i området rundt Eidsvoll i Akershus..? gjør meg ingenting å kjøre et par timer, da bilen ikke er over 11cm høy kan anbefale jessheim for deg. fikk mangellapp på bilen min i 07 da jeg blei stoppet i teknisk kontroll i Larvik , dagen før jeg skulle sette den inn for vinetrn så viste den da jeg tok den ut igjen i fjor. de var veldig hyggelige der. måtte tilbake et par ganger før jeg fikk den godkjent, men det var bare for at alle papirer skulle være OK. men allikevel var det ting de overså som de virkelig kunne hengt seg oppi jeg blei anbefalt jessheim av andre og var glad jeg tok sjansen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå