///NJD Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Har søkt rundt omkring både på forumet, google og et volvo forum av alle ting Men hvem forhandler Superstar? Er Grandeur felgene i 19" jeg er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 3. treffet på "superstar felger" på google: http://www.bilprodukter.no/html-sider/faste-sider/felgprogram-super_weds.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2009 Heiåhå, har sjekket med dem men de selger kun til forhandlere og ikke privat personer. Men jeg kjenner en som driver felg sjappe så tenkte jeg skulle få han til å bestille et sett, blir vel billigere og kan jeg tenke meg Men takk for innsatsen Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ja blir nok billigere det ja... Men hvorfor spurte du dem ikke hvilke butikker de selger til når du prata med dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå