engen90 Skrevet Juni 7, 2009 Share Skrevet Juni 7, 2009 Litt om bilen: Kjøpte bilen litt utpå høsten i fjord ca. en månde før jeg fikk lappen. Bilen er en 88mod 325i som er tyskimportert i 97 og har nå rulla over 300000. Den er dessverre ikke så strøken som jeg skulle ønske og har en del småbulker og er ikke akkuratt fin i lakken. Fargen er malachitgrün og den ruller for øyeblikket på orginale kryseike bbs i 14''. Ellers er det 60/40 senk og den har ettermontert takluke. Ting som er gjort med bilen: Byttet motor etter at jeg fikk rådebank Nytt eksosanlegg Nye bremser Byttet hardyskive Byttet framseter + Litt annet småting Planer for bilen: Først og fremst skal jeg ta alt av rust. Så vidt jeg veit er det ikke mer en at det kan pusses ned så jeg slipper og sveise. Har også veldig lyst til og fikse alle bulker og få hel lakkert den, men har dessverre langt i fra råd til det for øyeblikket. Ellers har jeg lyst på noen litt grommere felger gjerne breie bbs rs 15'' med inerdel i gullfarge Muligens m tech 2 styling, men blir nok i dyreste laget, så blir vel heller en is leppe etterhvert Så har jeg lurt litt på sorte DE frontlykter, litt usikker på om det vil passe men. Samme gjelder og sote orginal baklyktene. Litt usikker. Her har dere noen bilder i vertfall er ikke så mange, men skal se om jeg får rappa speilrefleksen til muttern en dag og få tatt noen bilder. Er bare nødt til og fikse girkassa først som har blitt litt kødden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer med "ny" E30. Meget lekker farge du har fått tak i og planene dine er helt i min gate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Gratulerer med "ny" bil virker som det blir en bra e30 utav det der stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Ettermontert takluke var noe spesiellt =D hehe. Fin bil, stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 24, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2009 Da har jeg fått bytta litt forsjellige foringer osv. i giroverføringene, men girkassa vil ikke inn i 3 eller 4 nå heller så blir nok ny kasse på meg. Kjøpte også med short shift fra gs, men med den så går giroverføringene nedi hardykoblinga noe jeg syns er litt rart da han vi bestilte fra på gs anbefalte det og sa han hadde hatt det på alle sine e30'r Ellers har jeg fått malt topdekselet noe som gjorde det utrolig mye penere i motorrommet selvom malingen jeg ikke tålte varmen og blei rimelig stygg med en gang Så har jeg fått meg sorte dørsider i skinn Kjøpte også med "proppene" som skal være der sveiva til vinduet egentlig er fra gs også, men de var litt for store for hullet. Så lurer på om noen veit om det kanskje er forsjeliig størrelse på forsjellige moddeler der. Her er vertfall noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 24, 2009 Share Skrevet Juni 24, 2009 Toppdekslet kan du bare pusse ned igjen og lakke med motorlakk fra Biltema, så blir det pent igjen. Ta en motorvask med nytt deksel og jeg kan love deg at du ikke vil angre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2009 Ja blir nok til at jeg gjør det, har jo biltema som nermeste nabo noe som både kan være bra og dumt, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2009 Ja nå er det lenge siden jeg har skrivd noe her så får ta en liten update Tok litt rust her i seinsommers så her er noen bilder fra det i vertfall. Ferdig lakkert ved bakluka. Akkurat når jeg var ferdig på sida begynte det selvfølgelig å reine og da var det bare å være oppfinsom I høst fant jeg ut at de gamle colakork felgene var så kjedelige og trengte å bli litt "frecha" opp og da var det bare en måte å lakkere de på Ferdig grunna Lakkert i hovedfargen Klargjøring av logo fy for et slit å klippe og skjære ut Ferdig lakkert felg Og et par bilder av felger montert på bil, har desverre ikke fått vanska bilen, men felgene er i vertfall rene og pene Fikk heller ikke tatt så mange bilder for kameraet gikk tomt for strøm, men men. Personelig syns jeg detta blei ganske tøft og litt over passe harry og er alt i alt meget fornøyd Ellers har lageret eller opphenget til lageret på mellomakslingen gått etter en liten svenske tur. Er noe med denna bilen og langturer hehe. Ellers blir det orginale fjærer til vinteren også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 19, 2009 Share Skrevet Oktober 19, 2009 hahaahh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Digger'e! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 loooolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Hehehe, det var gutten som tok den helt ut. Ingen kan komme og påstå at du har kjedelige felger i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Haha ler. Takk for en god start på dagen Utrolig bra påfunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 så jo helt tilbake ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Oktober 20, 2009 Share Skrevet Oktober 20, 2009 Genialt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå