fastbeamer Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 noen som kan fortelle meg hvordan jeg skal ordne meg utvendig trigger på min m10b18 skal bruke fordeler tenning men skal ha et komplett standalone system. må jeg bruke utvendig trigger veiv eller kan jeg ta signal fra hallgiver i fordeler for dyse tidspungter.. ser også flere løsninger på veiv med bare 2 tenner og med 35-1 og 60-2.. noen som har bilder eller løsninger?
fastbeamer Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 er nokk det altså? for dyse tidspungt også?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Er nok med hallgiver i fordeler ja. Men er det hallgiver på m10 da? Er induktiv i gamle/preface (320 + 323)m20 sine fordelere iallefall. Men de kan nå brukes de også hvis det er mulighet for det på sprutet. Må huske å låse vekter og koble av vakumslange hvis fordeler blir brukt til trigger.
fastbeamer Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 hvordan ser man at det er hallgiver på m10 da?ser de er et hjul med 4 armer på er det den? eller passer fordeler fra noe anet?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Hallgiver har alltid 3 pinner i kontakten mens induktiv har som regel 2.
fastbeamer Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 noen biler der kan tas av for og sette på m10 da??
fastbeamer Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ingen som vet?eventuelt om det er mulighet til og bygge om dem på m10 til en med hallgiver?
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 Dette: http://www.turbofun.no/product/486525/H ... apter.html er den enkleste løsningen. En annen er å flytte over innmat fra en Hallgiver fordeler fra feks Volvo. Jeg har aldri prøvd det me ndet går nok ann med litt fikling. Ellers er det jo bare å lage et triggerhjul i forkant på motor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå