Bmw Mathias Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 God dag ! Grunnet kjøp av nyere motor (m50) har eg måtte selge deler til min m20motor. Selger 1 stk kina turbo grenrør. Dette er heilt nytt. Rustfritt og polert. SOLGT !!! Selger Nuke justerbart kamdrev fra PPF. Det er kjøpt for 3 veker sio, og er flunkande nytt. Har betalt 1900kr. SOLGT !!! 885 topp er SOLGT !!! Selger også komplett m20b20 motor komplett. Gir, hjerne, ledningsnett, dynamo, servo, hardy osv. Den har stått i ein E34 1988. Den har ny Mobil olje og oljefilter. Kamakslingen er litt slitt. Girkassen virker tight og fin. Gått 205 000 km. Kan vere behjelpelig med frakt rundt om i Bergenområdet. SOLGT !!! Eg bur i Fusa. ca 1.5 time fra Bergen. Skulle noke vere intresant eller på leit etter meir info kan du sende meg ein PM MVH Mathias Skåtun
Bmw Mathias Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Skrevet Juni 14, 2009 Har tatt ut motor nå! Står på palle under plastik med olje på, klar til henting/levering. Den ser veldig fin ut ! Alt følger med, girkasse, ledningsnett, hjerne, luftfilter boks, osv.
Bmw Mathias Skrevet Juni 26, 2009 Forfatter Skrevet Juni 26, 2009 Grenrør og kamdrev er solgt til "integrale8v / ELS Tuning"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå