Galldrian Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Noen som vet om disse går på en E34? Potensiell kjøper som lurer. På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galldrian Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Har redusert prisen til 3500, syns det ble litt mye å ta for disse, da de er kantkjørte samt bulken har en liten sprekk som jeg ikke hadde sett da jeg la inn annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingmalik21 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Hei! Det var meg som kom for å se på felgene dine tidligere i dag. Vil bare gi beskjed om at du må gi litt mer utfyllende/korrekt informasjon om disse felgene i salgstråden da det ikke er kjekt for folk å reise lange veier for så å finne ut at varen er langt i fra så bra stand som beskrevet. Nå var det ikke langt for meg å reise i dette tilfellet siden jeg allerede var i stavanger, men medlemmer her på forumet reiser ofte gjerne opptil 10-15 mil hver vei for å kjøpe ting og da er det veldig surt å stå der og føle seg halvveis lurt. Håper du viser forståelse for dette innlegget og retter/oppdaterer salgstråden din etter dette. Mvh. Malik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå