Ask Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Har eit sett med Alessio alufelgar som selges. 17"x 7,5" med botsirkel på 120 og eit innpress på 38. Har tidligare stått på ein bmw E36 som passer rett på. Felganer er bra med bra Nokian Hakkapelitta 4 vinterdekk på som nesten ike er brukte. Pris: 5000kr + frakt for Alessio felgane. Ha og eit sett brock b1 17" felgar til E34 som selgs. felgane er bra men er litt små riper. dekk er utslitt. har og ein heilt ny felg som ikkje er tatt i bruk. brock b1 er solgt!! Ser helst at felgane blir hentet av kjøpar. Kan også ta kontakt på 90288962 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 bump:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2009 kom me bud!! pris er diskuterbar!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 ingen interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 bytte i oz felger ? kant felger ? pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 bytte i oz felger ? kant felger ? pris ? tenkte 8000 for mine. kor mange tomma og breie er felgane? standen på felgane?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauge Racing Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 17 tommea .. breden på felga vet eg ikke ska sjekke når eg kjem hjem .. felga e bra stand dei nett polert og det og nye dekk ..225/35-17 og 235/35(17. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2009 kanskje interessert. skal tenke litt meir på d. men vil fyst vite kor breide felgane er? kor i landet du holder til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Juli 2, 2009 Share Skrevet Juli 2, 2009 Det er Oz Ceres felger. De kom kun i 8.5x17 ET15. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 3, 2009 Share Skrevet Juli 3, 2009 Hehe den bilen du har er den gamle til en kompis av meg . Moro å kjøre over fjellet i vinter på sommerhjul? Går den fint enda forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ask Skrevet Juli 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2009 Hehe den bilen du har er den gamle til en kompis av meg . Moro å kjøre over fjellet i vinter på sommerhjul? Går den fint enda forresten? d e d ja jo gjekk fint over fjellet på sommardekk i vinter hadde ingen problem me å komme over jepp bilen går som ei klokke enda ha fiksa alle små feil so va me bilen og no så bilen er mykje bedre nå en da eg kjøpte dn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer-87 Skrevet Juli 4, 2009 Share Skrevet Juli 4, 2009 pris på brock felgan?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå