Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei det har seg slik at jeg ikke har fått den lærlingplassen jeg trodde jeg skulle få hjemme i kristiansand. så jeg har vært nødt til å se muligheten i andre fylker. sendte enn mail til opplæringskontoret for bilfag med cv etc... dagen etter(fredag 5 mai) ringer det ifra Man last og buss som vil ha en uformell samtale med meg. dit skal jeg i morgen. det jeg lurer på er om det er en bedrift man kan satse på? eller er det andre bedrifter jeg heller burde søke på i drammen ettersom det virker som at det er stort behov for lærlinger i drammen.

Skrevet
Virker som en ryddig arbeids plass det der, og så reparerer di jo på det beste merket :lol: Terje eller Frank du skal prate med?

....nest etter Mercedes seff ;)

Skrevet
Virker som en ryddig arbeids plass det der, og så reparerer di jo på det beste merket :lol: Terje eller Frank du skal prate med?

....nest etter Mercedes seff ;)

hehe ja seff eller like bra :lol: jobber jo både for MAN og Mercedes så da kan jeg vel ikke si om det ene er bedre enn det andre :roll:

Skrevet
tror han het terje:D

Terje er Verksmester der og Frank er "the big boss" på bruket :D

Er en fin plass å være lærling der og greie folk å jobbe med.

Skrevet

I går var jeg altså på intervju, likte veldig godt plassen, ja både terje og bossen var hyggelige karer. så håper de tar meg inn. da er det bare å finne leilighet i drammensområdet som gjenstår:D

• 2 weeks later...
Skrevet

Rsa har jeg fått mail og tlf fra og de er interessert de også. hva kan folk si om dem? men ser ut at det går veien for å få jobb hos MAN, svar om 1 1/2 uke til:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...