KnutH Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Det jeg selger er: 92mod non vanos m50b25 motor og gir som hadde gått 208000 da det ble erstattet av større maskineri. Gikk helt fint før det ble tatt ut. Brukte ikke olje eller vann. Mtech understell, et par måneder gamle dempere og fjærer. Ble kjøpt hos GS bildeler. Senker 30/40. Har tuv og er godkjent i vognkort med det. Slissa borra bremser. Det som mangler av deler for å få det komplett er: Radiator, ett motorfeste, ett styrestag, og styresnekka. Selger også en cab fra donorbilen. Forige eier fortalte at den var kun 6måneder gammal. Halvautomatisk cab, altså du må hjelpe den opp et hakk før du kjører den bakover. Er ikke testet. Så jeg vet ikke om det virker. Alt av motorer og slikt følger med cabben. Har ikke plukket av noe av det da jeg ikke har cab. Så fant jeg et speedometer jeg ikke har bruk for. Motor, gir og understell går for en samlet pris av 10000,- Cab : Gi bud Speedometer : Gi bud Mob nr: 92873176
bm-dobbel-v Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 tenkte på bare ledningsnette da. har motor sjøl:P
KnutH Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Skrevet Juni 10, 2009 Jeg vil helst selge alt samlet foreløbig. Om jeg ikke får solgt alt samlet innen en viss tid, så selger jeg delvis.
MGR Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 er det sperre på diffen? fristende og kjøpe alt sammen, men noget langt for meg å kjøre:P du får ikke fikset frakt?
KnutH Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Skrevet Juni 11, 2009 Det er sperre på diffen ja. Skal sjekke opp hva det evt blir kostende med frakt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå