Exscalibur Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 hei har fått unge no nettop. men har 1 prosjekt stående og det jeg skal prøve er og kombinere barnevogn og subber;) og god lyd!! og forslag til montering av høytalere fremme og bake og va er best og verst!? trenger masse bilder og framgansmåter. tenker og bruke rundt 20-25000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 8, 2009 Share Skrevet Juni 8, 2009 sedan'er har vanligvis ikke de største bagasjerommene, men her skal du få et bilde på grei løsning i bagasjerom tingen her er at du bruker omtrent bare "skråninga" bak setene til basser(e). her er forsterkerne bygd ned i gulvet, gulvet er ei MDF-plate kappa etter bagasjerommet, som gjør at forsterkerne ikke ligger i veien for eventuell bagasje, og gulvet blir hevet med kanskje 10cm.. kan være en ålreit løsning for å slippe å kaste forsterkere og basskasser rundt omkring i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 det var ikke så domt fforslag da:) men blir ikke kassene litt små? hvilke størrelse subber e det mest lukrative da? og hvordan skal jeg få trykke inn i bilen..det sleit jeg med i en e30 jeg hadde me 2 15 toms basser. det endte med at jeg kjørte 2 3 toms rør i hattylla.men det er utelukket siden det er så stygt!!og jeg trenger bagasjeromsplassen den her gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 bassene til DLS er laga for små kasser.. kan anbefale merket, de bygde en new beetle en gang som vant en konkurranse med kun en 10" i hanskerommet men ja, for eksempel dobbel 10" kunne vært noe for deg men finn bassere som trenger små kasser, det vinne du masse plass på trenger ikke ha 15" for å få bra lyd er selv imot å bruke hele bagasjen på lyd, da det fort kan hende man trenger plassen men hadde jeg vært deg hadde jeg satsa på dobbel 10" med liten kasse, eller enkel 12" også med liten kasse. og bruke penga på noe med skikkelig trøkk i, og ikke legge for mye i antall Watt produsenten mener komponentene deres har.. alle veit godt at A/D/S sine 5000Watt ikke måler seg med for eksempel Harman/Kardon sine 1000Watt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 for å få trykket inn i cupeen kan du jo bare ta ut de gamle bakhøyttalerne og la gitteret stå igjen. da blir det usynlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 det har jeg ikke tenkt på men jeg vil jo ha noe lyd i baksete også?! ja 2*10 er sikkert en mulighet ja.. ikke domt. skal jeg bare gå for 1 heftig 5 kanaler for plassen sin skyld eller skal jeg ha monoblokk og 4 kanaler og eventuelt kondensator?? ps. ei sa ingen ting om fin lyd i e30 min med doble 15:P vart mere skuffet for og si det sån. jaja klart det flytta luft men fy for en drit lyd da'!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 forsterker komme helt ann på hvordan bassere du skal ha.. skal du ha skikkelig merke vil jeg anbefale monoblokk + 2 kanaler til frontsett istedenfor å bruke penger på lyd i baksetet kan du kjøpe dobbelt så bra frontsett å ha foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 sant nok det..sitter jo aldrig i baksete heller når jeg tenker meg om:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 sant nok det..sitter jo aldrig i baksete heller når jeg tenker meg om:P nettopp.. så kan ungen ha det rolig bak der også og er ingen vits å spille for setene hvor det aldri sitter noen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 tenkte og bruke rundt 20 lapper på komponenter.? kom med forslag da. vil ha 1 rent annlegg av en type..spiller er egentlig det samma..men greit at resten er rent:) bare komme meg hjem fra havet først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 heheh, ikke dumt skal se om jeg får putta sammen litt http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... rodid=1095 http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=948 http://www.bassbrothers.no/display.aspx ... prodid=960 http://strommen-bilradio.no/product_inf ... ts_id=1103 samlet: 15 560,- så får du penger til kabler og div Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 har ingen erfaring med dls?! er det 1 greit merke? klarer jeg og drive det her uten ekstra batteri? bare kom med forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exscalibur Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 hvordan er det med montering av frontsette og demping av døren..har altid slitet med og montere så det blir bra framme..kom med bilder og forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 du kan titte litt på DLS.se.. det er ikke et veldig kjent merke, da de ikke bruker millioner på å reklamere.. har 2 kamerater som kun bruker DLS, og lydkvalitet har ikke vært noe problem i det heletatt.. men ja, DLS.se eventuelt www.bilstereo.just.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå