engen90 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Har du taktrekk? litt usikker på om det passer i min siden jeg har ettermontert takluke, noen som kunne målt takluka si så hadde jeg vært kjempe takknemelig Muligens interisert i en del interiørdeler og diff(hvis det er brems) må bare se ann økonomien litt
bergeee Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 taktrekket på den er ikke noe fint:) men etter hva jeg har fått greie på så er det diff brems på den. bare skirv en liste over hva du trenger av interøret så fikser vi det;)
engen90 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Taktrekket mitt var det noen som fant ut at det var smart og male så Det jeg kommer på i farta: Begge lukene i bagasjen sånt trekk til og rulle over bagasjen hvis du har Bakere del av midtkonsol + askebeger selve brekkspaken lista som holder gulvteppe intil dørkarmen bak taktrekk hvis det er noe serlig bedre enn mitt diff Hvis det blir aktuelt så henter jeg.
bergeee Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Skrevet Juli 15, 2009 jeg har taktrek, kan ta bilde:) har alt der:) kan ta og plokke av alt og sjekke standen på det. og gi deg en pris;)'
Bmwe30coupe Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 bergeee kan du hente så ok:) blir vanskelig å få hentet, va jo derfor jeg spurte om du kunne sende?
engen90 Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 jeg har taktrek, kan ta bilde:)har alt der:) kan ta og plokke av alt og sjekke standen på det. og gi deg en pris;)' Det hadde vært flott
bergeee Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Skrevet Juli 16, 2009 bergeee kan du hente så ok:) blir vanskelig å få hentet, va jo derfor jeg spurte om du kunne sende? gidder ikke sende
bergeee Skrevet Juli 19, 2009 Forfatter Skrevet Juli 19, 2009 ja. det er jeg ganske sikker på at de er:)
bergeee Skrevet Juli 20, 2009 Forfatter Skrevet Juli 20, 2009 haha. i dag sto jeg og skurdde av bakstilinga. så kom den nye naboen ned med balltre og lurte på om det var vi som sto og hamra i huset hans:P ble redd jeg. trur ikke han kødda heller ja foresten bump
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå