winchester Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Siden hjulbuene mine er vekkrustet må jeg sveise inn nye, bestiller 2 stk fra koed (delenr www5705), når dette er ferdig sveiset - hvordan vil det bli å valse dette? Håper det går bra, visst ikke så blir det fort 6 000,- i ekstra utgifter, eheh. Takker for svar.
MGR Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 hmm, er vel egentlig ikke å ambefale og valse hjulbuer som er sveiset, men spørs jo sjølsagt hvor det blir sveisa, og hvor bra det blir gjort da:)
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Skal prøve å sveise inn mest mulig av platen jeg får tilsendt, men forstår hva du mener. Skal sveisest så grundig som mulig.
winchester Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 Hm, jo. Men da blir det fort ekstra kostnader som jeg ikke hadde tenkt å ha, pluss at jeg tenkte på M-tech II look, ikke M3 : ) Men vi får se!
kvammis Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Skal ikke være noe problem i det heletatt hvis det er skikkelig sveist. Gjerne fordel å valse før sparkling btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå