Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om instrumenter fra E30 M3 fungerer uten modifikasjoner på en E30 325? Lurer siden M3 er en firer...

Skrevet

Jeg tror speedometeret vil vise mye mer turtall en hva som er virkeligheten. Vet ikke om dette kan justeres på noen måte.

Skrevet
Jeg tror speedometeret vil vise mye mer turtall en hva som er virkeligheten. Vet ikke om dette kan justeres på noen måte.

Vet ikke hva du er vant med, men speedometer har vel aldri vist noe turtall...

Skrevet

Det vil alltid vise feil uansett kodestikke osv. Man må gjøre om signalet fra sekseren til et firersignal før det går inn i turtelleren for at det skal vise rett.

Skrevet

Dette høres ut som mye jobb. Kanskje jeg bare skulle få lakket viserne mine røde og være ferdig med det :lol:

Skrevet

har prøvd instrumenthus fra 6'er på 4'er, og speedometert fungerte, men ikke turtelleren. sperra blei plutselig på 3.5k i steden for 6.2k :P så ut som man kjørte dieselbil =D så ville ikke tro at det går andre veien heller, da sperrer den vel på 10 eller noe:P

Skrevet

Vet ikke hva du er vant med, men speedometer har vel aldri vist noe turtall...

Den gjør det i e36 :>

Ble vel litt feil det ja, turteller er vel mer rigktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...