gkw89 Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 noen som vet no om hva man burde kjøpe som hobbymekaniker.. blir ikke mye sveising, men sett litt på biltema sin... med justerbar mating og styrke...
336mik Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Jeg er ihvertfall fornøyd med mitt biltema apparat(det største),eneste aber er kort slangepakke.Deler fra esab går vist å bruke på dette(lisense produsert esab,hvem vet???).
gkw89 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 okeyy... godt å vite.. vurderte i grunn det mellomstore jeg da, men er ikke samme strømstyrke-justering som det store.. og det er egentlig greit å ha... menmen.. får se hva det blir til... vet ikke åssen det er med å ha gassflaske stående jeg, hørt det er dyrt?!
336mik Skrevet Juni 8, 2009 Skrevet Juni 8, 2009 Gassflaske koster vel en 4-5 kr pr dag. kjøpte det største,siden prisforskjellen var såpass liten. Har vel sveiset opp ca 10 kg rørtråd i mitt nå tror jeg,og det funker helt ok.
gkw89 Skrevet Juni 8, 2009 Forfatter Skrevet Juni 8, 2009 ja, da tror jeg at jeg skal gå for den største med en gang... sånn type jeg er vant med å sveise til... 10 kg er vel en del det ja... jaja, da vet jeg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå