axor Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 har en 525i hva slags diff er det på disse? har lyst på sperre, hvilke alternaltiver har jeg da og velge mellom ? høres ut som jeg ikke kan en dritt om differ, men det kan jeg ikke heller, så utfyllende svar hadde vært greit, gidder ikke sveise iffen, for jeg vil ikke kjøre traktor i rundkjøringer heller...
olechr Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 har en 525i hva slags diff er det på disse? har lyst på sperre, hvilke alternaltiver har jeg da og velge mellom ? høres ut som jeg ikke kan en dritt om differ, men det kan jeg ikke heller, så utfyllende svar hadde vært greit, gidder ikke sveise iffen, for jeg vil ikke kjøre traktor i rundkjøringer heller... 1+ Hiver inn noen ekstra spørsmål for jeg lurer på det samme Hvilke differ med rett utveksling iforholdt til 525i 24v, siden begger har d. Er 525ix noe brukbart? og brukt diffen bak ifra den?
turn-in Skrevet Juni 9, 2009 Skrevet Juni 9, 2009 5/1992 525i manuell har eksempelvis 3,23 orginalt. Tast inn VIN i ETK for å være sikker. http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/S ... xle_drive/ Det er gjerne litt forskjell på årsmodellene og om det er sedan eller touring.
Eng1 Skrevet Juni 10, 2009 Skrevet Juni 10, 2009 Du får tak i 25% brems til disse bilene med orginal utveksling.Og viss du da vill ha 40% selger koed sett som du kan bygge om diffen fra 25-40%. De koster en god del ny, men er nåkk mulig å finne brukt på huggere. Stikkord er Sverige og Tyskland. Sjekk ut autopower.se De selger mye diverse til bmw'er.
kje Skrevet Juni 11, 2009 Skrevet Juni 11, 2009 Sjekk ut blant annet "finndel.no" og "koed.no". Diff til 525i kan hentes fra andre e34 modeller, utenom 520i og 518i. Sjekk utveksling...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå